Veelgestelde vragen
Het kan zijn dat u een veel voorkomende vraag heeft. De antwoorden op de veelgestelde vragen kunt u vinden als u hieronder op een vraag klikt.
Wanneer u een webshopbestelling heeft geplaatst wordt deze de eerst volgende werkdag verwerkt, mits op voorraad. Bestellingen voor 16 uur geplaats proberen wij dezelfde dag te verzenden. Uw bestelling zal worden aangeboden door PostNL, UPS of DPD wanneer uw bestelling in Nederland wordt bezorgd.
Zodra uw bestelling is verwerkt en aangeboden bij de bezorgdienst, wordt de track & trace code vrijgegeven en via een geautomatiseerde mail naar u verzonden. Hierop kunt u uw bestelling volgen en zien wanneer deze wordt geleverd. Mocht u geen track & trace hebben ontvangen dan kunt u ons hierover berichten via info@in2golf.nl. Ook kan het zijn dat de code in uw spambox/ongewenste e-mail terecht is gekomen.
Mocht een door u bestelt artikel niet op voorraad zijn dan bestellen wij dit direct bij onze leverancier. Hierover ontvangt u bericht zodat u op de hoogte bent welk artikel wanneer wordt verwacht.